Svar på inrullade kommentarer :)

Ska dra ett till inlägg om kommentarer.. ganska liten stund mellan förra gången och nu, men det är för att jag är väldigt eager på att svara på en speciell kommentar.. Förresten.. det är juni nu.. herregud alltså...
Och idag ska jag spendera dagen med att betala räkningar, städa, träna, duscha, och om wiktor inte kommer så ska jag även rensa kamera + mobil, läsa körkortsteori och fixa med DVDer jag fick av farmor från när jag var liiiiiten söt tjej.. haha.. men annars hänger jag väl med wiktor bara..




Boris om Till oliwer & wiktor.:
Är det bara jag som tänker Imhotep när jag ser sprutan? :P

Svar: ingen aning om det bara är du xD haha.. vad är imhotep anyway? och jag tänker iaf inte såxD


Boris om Underbara sömn! <3:
Något jag inte säger ofta, men ni ser förjävliga ut. ;)
Och hoppas Ebba mår bra. :) Annars kommer jag ha skuldkänslor för att jag tyckte det lät komiskt att hon hade "något konstigt i örat". :P

Svar: hahahahaha<3 hon mår hyfsat.. hon hatar medicineringen men det fungerar :) Och så får hon ju smärtstillande så det är ju också bra :D



Jennie  om Till oliwer & wiktor.:
Haha jag drömde om dig och din bror Hasse inatt, ni skulle resa! ;D Minns tyvärr inte mkt mer!

Svar: ååå :D Hahah låter som en mysig dröm!



Boris om Mitt hår<3!:
Men, du bilden är ju grym. Schysst hår och jättesöt. :)

Svar: jag håller verkligen inte med dig. Ser ut som en "HEJ POSERA MED HELA ANSIKTET SÅ DU SER UT SOM EN ANKA! OCH SPÄRRA UPP ÖGONEN SÅ DU SER CRAZY UT!"



Boris om Dumma natt =(:
Jävligt skumt att det är sådan gräns. :S
Vore coolt med bild. :P

Svar: ja! ska se om jag hittar det på några dvder från när jag var liten :)



Boris om "Bara nödvändiga saker" var det ja.... 8-):
Ja, det där var ju bara nödvändigt. Kläder måste man ha, och försöker man snåla och inte köpa kläder sliter man ju ut de man har snabbare. ;)
Sedan är det ju lätt värt med med underkläder och strumpebandshållare ibland. :P

Svar: Nej :P det var inte nödvändigt när man har massa linnen...=(... och hahaha värt kanske det kan vara, men inte nödvändigt =(



Boris  om BRRRR! =(:
Det där nordic shit shampoot suger pung. :(

Svar: Verkligen..-.- usch!



Merima om Vad jag verkligen VILL göra med mitt liv..:
"Så ja. det jag verkligen vill med mitt liv.. det är att hjälpa.. alla.. inte bara "folk med låg självkänsla".. utan ... folk med handikapp, folk med ekonomiska problem, folk med familjeproblem, folk med psykologiska problem, folk som helt enkelt behöver eller vill ha hjälp på olika vis.."
då ska du ju definitivt bli socionom, du sammanfattade precis hela yrket.

de rosa schampona finns på ica maxi! ska finnas i alla fall, nu har jag inte varit i jkpg på ett tag så jag vet inte om de finns kvar. annars borde kicks också ha dem.

Svar: här är kommentaren jag längtade att svara på.. Det där är så jävla sant. när jag skrev det inlägget så hade mitt huvud redan sagt " du förstår väl att du borde bli socionom va?" femton gånger... -.- men ja.. det går ju inte heller, pga de höga intagningspoängen =(
Oh! tack :D då ska jag kolla där :D



Biet om Gårdagens mysigheter :D:
Haha, älskar första bilden på Leena och Hasse... Hasse ser ut att ha ett bröst som hänger som fan... Jävla hans x)

Svar: HAHAHA OH NOESS! nu har du förstört hela bilden =(


Kommentarer
Postat av: Boris

Imhotep var typ Egyptens motsvarighet på Leonardo Da Vinci. Smart kille som uppfann pelaren, och kom på hur man kunde bygga i sten ordentligt. Innan honom byggde de mest stenhögar, strax efter han levt och kommit på det genidraget så byggdes de stora pyramiderna. Han var typ världens första doktor också eftersom han uppfann läkekonsten som vetenskap och inte som shamanmagi. Så gjorde han säkert lite annat som jag glömt bort. Han var helt enkelt den där killen som tänkte till lite och inte var helt pantad som alla andra på den tiden. :P

2011-06-03 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0