TopGear

hahha.. jag kom hem för ett rätt bra tag sen.. träningen gick sådär, var sjukt jobbigt.. men ah,, I did it! och iallafall ..när jag kom hem så fastnade jag framför tvn.. Top gear var igång och det var ett program då de tre killarna har skapat sina egna limousiner... HAHAH seriöst jag har aldrig garvat så mycket åt det programmet som den gången.. fyfan vad de är härliga :D
Har ingen aning om vilket avsnitt eller säsong dock.. men "top gear build your own limousine" går nog googla så man hittar det :) sjukt jävla kul var det iallafall..



Sen så skulle jag gått iväg till Jossan men hon kunde bara vara typ tre timmar så jag orkade inte..måste ändå packa, städa och läsa körkortsteori tyvärr..

så jag tittade vidare på tvn och då var det Ellens show :D love it!
...det är alltså så jag spenderat min tid..haha fyskäms! nu ska jag städa lite, sen packa..lite teoriläsning och en dusch sen hoppar jag i säng tidigt idag hopas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0