Treo + Waran

Aaah.. haha en jävligt knäpp sak hände mig i natt.. jag drömde om att jag tog treo för huvudvärk.. sen i min dröm inser jag att jag inte ska ha sånt ihop med waran.. då vaknar jag, livrädd, och tänker "JAG FÅR INTE TA TREO!!"
jag tog treo 2 gånger denna veckan.. JÄVLIGT wierd att min hjärna bara kom på det sådär poff mitt i natten...hade inte en tanke på det när jag väl drog i mig treon liksom.. wiiiierd! men coolt still ;D

Har ont i huvudet nu för jag satte mig vid datorn.. har precis stekt hamburgare till familjen.. blev gott! eller ah, vi gjorde parisare.. så det blev ljust formbröd typ sen hamburgare + ägg + tillbehör (Y)



nu ska jag återgå till städning + annat halvtråkigt.. ska även iväg och titta på en liten stuga samt träffa min syssling ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0