Underbara dagar <3

åh. :) Vädret har ju vart helt jävla perfekt hela helgen.. så jävla awesome. idag var det molnigt och blåste mycket, jag trodde det skulle vara kallt. men JÄVLARIMIG vad varmt det var... mycket värmare än alla andra dagar.. helt sjukt.

Jag är ganska trött just nu.. men grymt sugen på musik.. så jag sitter här med lite crossfade, britney spears, blink 182 och maggio so far.. hahaha.. blandat och bra :)  anyway... jag ska vara uppe ett tag.. måste fixa iordning i mitt rum som fan. ser ut som ett bombnedslag.. eller ah.. oreda är det iaf .. och måste ta min medicin! aaah! sen borde jag även träna egentligen... hmmhmm.. det lär ju dock inte hända.. haaha.. blir nog mest att blogga och lyssna på musik faktiskt :)


Bild från i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0