Varm, skön dag!

Hejhopp! jag la mig runt 04 igår.. Jag, WIktor, Klas & Hasse hade spelat halva natten :) Efter Diablo II så spelade vi någon modd på DII som hette typ medina.. Det spelade vi inte alls så länge.. sen fixade vi lite med annat småskit och därefter spelade vi wii ett ganska bra tag.. SJUKT AWESOME.. haha jag älskar wii! :D
Vi spelade Super Mario Bros :) Det var skitkul och jag var ganska kass.. men jaja ;D Sen efter det så blev det mario-fotboll spel.. ;D



På morgonen vaknade vid 13 typ och kände mig sjuk.. hade sjukt ont i halsen.. men det gick som tur var över under dagen :D Efter det så gjorde vi inte så mycket.. typ frukost/chill/ta medicin osv.. runt 15.00 började jag plugga körkortsteori och det gjorde jag tills typ 17.00 då jossan kom förbi och vi satte oss ute på gården.. hasse, leena, jag, wiktor och jossan satt där ett tag tills klockan blev typ 18 då jag började laga mat till familjen :)

Blev stekt potatis och stekt prinskorv (Y).. jag har btw tappat bort min telefon.. men Boris om du läser detta: ska vi vara någon dag? :)
Nu har jag precis käkat och gjort klart maten och tagit disken osv.. snart ska jag och pappa ut och övningsköra lite :D awesoooome!
efter det så blir det nästan bara tråkiga saker som att träna, duscha, städa rummet.. men ska även försöka blogga en gång till och kolla lägenheter :) har några fler midsommar bilder som jag vill visa, tagna med den riktiga kameran,s å de inte blev så miffo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0