YEIIIY! It works!

hihi ;D min dator fungerar! Nu på morgonen ska jag bara fokusera på att packa med mig allt så jag inte glömmer något, sen dra in till stan för att möta upp eric som GER mig en fucking Westcoastriot biljett. HUR GALET?!.. jag är sååå peppad! :D

haha FETT NICE!
sen vid 13.35 går min buss till helsingborg där jag ska spendera helgen.. ska bli... intressant.. mestadels.. förhoppningsvis kul också :P

öhm. ja.. borde äta något med för jag ser ut som en svulten kiddo right now.. magen går typ innåt.. haha.. ne men.. jag måste fråga en sak.. Går ni också ner ett kilo under natten?:S.. jag gör alltid det.. när jag ställer mig på vågen på kvällen så väger jag oftast 37 komma något.. sen när jag ställer mig på vågen morgonen därpå så är det 36 komma något.. sjukt!.. gör man av med så mycket energi på en natt?:S aja... vet inte alls när jag bloggar igen men förhoppningsvis gör jag en mobilbloggning under bussresan, ifall jag inte somnat ;)

GRATTIS Till alla studenter ;D hoppas ni har en aaaaaaaaaawesome dag!




(nu har blogg.se cpat igen.. jag postade detta kl 10.20.. nu postar jag det igen kl 11.13... det syns ännu int på bloggen -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0