11.30

ufft! vaknade för ungefär en timme sen, efter 6,5h sömn. konstigt nog är jag inte trött.. Vi håller på att packa här men det går så jävla slött och det är rökpauser och kaffepauser heeela jävlar tiden, det gör mig smått irriterad men jag får väl underhålla mig med att blogga : )

Idag blir det typ packning.. hela dagen.. .och sarah, som jag skrev igår.. men ah..crap måste berätta det för pappa med... euhm vet inte riktigt vad som händer idag..det känns som om det kommer bli en jobbig dag.. jag är så oplanerad inför nästa vecka osv så jag känner mig stressad.. Vill planera upp hur mycket övningskörning, hur mycket utbildningsletning, hur mycket fritid och hur mycket möten osv som jag har... uuufft!
Men nu vet jag... ingenting? Vet att wiktor kommer på måndag typ.. thats all.. och att jag har möten mån tis ons tors men inte vilken tid... AAAH nublir jag ännu mer stressad....

Random bild från pappas dator


Ska försöka uppdatera sen meni nte säkert att jag hinner dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0