11,51 SEK

Hah. Kollade precis mitt konto på Nordea. Jag har 203kr i plånkan med, men jag är skyldig mamma 215 ;) HAHA så jag ligger på minus i pengar. Men anyway det ska nog fungera. Måste bara snåla med mitt busskort tills jag har fått jobb eller fått sochjälp .. Har även en halvfull spar"gris" som jag kan tömma om mitt busskort nu skulle ta slut. För det är det enda jag faktiskt behöver.. Ett busskort^^

En sak som dock är fett _typiskt_ jag har möte varje dag då jag INTE brukar åka iväg. Jag brukar åka iväg måndagar och torsdagar för att träna på ryov.. Men såklart har jag möte med soc och dietisten på tis och ons ;) hahaha men jag har ju ganska nyligen tankat på busskortet så det går nog klara sig på ett tag.




Aaaaw! :') HAHA jag letade egentligen efter en buss-bild men så hittade jag den här.. När jag jossan och mc fikade med dude simon som var helt into me..Haha det var drama det där.. ufft! Men grejen med bilden är : Jag är så söt i keps! iiwh ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0