9h boristid!

kom precis hem från boris. åkte till han vid 5 så jag har vart hos honom i nio timmar nu.. Först åkte vi in till stan och köpte pizza.. Han undrade om jag ville äta på Casa Grande.. De hade tydligen jätte fina pizzor.. Vi åkte förbi där och så tittade jag in genom fönstren "eh. ser dyrt ut så nejtack " "men dom har verkligen jäääättefina pizzor! riktigt schyssta med sån där äkta parma skinka och massa ruccola osv"... Snobbpizzor pfft! Men jag sa iallafall nejtack eftersom jag inte ens vet om jag gillar det.. Så istället åkte vi till välkända alcamo (där jag aldrig käkat förrut) och köpte en kebabpizza..
Åkte hem till honom, käkade, kollade på ronja rövardotter (två timmar var den! vafan? ) som jag hade glömt bort helt hur den var, men den var.... sexistisk =( haha. jag skrattade mest åt allting som lät så jävla fel, hela jävla tiden.. hahaha men ah annars var den bra <3



Efter det så spelade vi såklart bomberman <3 det gick.. helt okej ;D Boris vann mest men jag var faktiskt inte så kass ;D och efter det babblade vi i flera timmar och käkade lite mackor och babblade vidare.. Pretty nice ;D
Och så kollade vi massa militärflyg på utube och wiki osv.. Nice ;D aah pilot skulle man bli... aff <3

Har iaf haft en superbra kväll och nu borde jag sova men jag är inte trött ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0