alltså .. folk =(

AAAARgh. jag är 20. När jag var TOLV så brukade man dagligen få mail från perversa jävla gubbar (kanske inte var gubbar.. kanske bara var någon failad 22åring eller liknande men still) och nu när jag är 20 så förväntar man sig inte sånt här. Menar.. Är det inte fruktansvärt pinsamt? En 12åring kanske inte kan försvara sig på ett moget sätt. men att skriva till en random 20åring är ju bara.... illa.


Hursomhelst.. Loggade in på bilddagboken och hittade det här. What the fuck liksom? Finns säkert forum för fotfetischer sååå vafan i helvete raggar snubben/bruden på bilddagboken för?..



"tja fan va du va söt!
så har är de, ja har fotfetisch vilket innebär att ja älskar o gulla me fina fötter!
så nu undrar jag om du har fina fötter som gillar o bli gullade med!
men främst av allt undrar jag va tycker du om dina fötter?"

SÄG WHAT?! idioter.
och fötter. Vem fan gillar fötter? aja.. fint han/hon har hittat sin grej..men. inte okej. alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0