Angående vindrensningen

Hejsan.jag vill inte sova.... Så istället tänkte jag berätta en ganska awesome sak.. ahha.. Vi rensade ju vinden. hittade maaaaaaaaassa gamla leksaker. Herregud vad mycket barbiegrejer jag hade. SJUKLIGT!!! Om jag va förälder till mig hade jag undrat om jag inte var besatt eller något. Sjukaste ever.. hahaha.. Hade en hel låda som hette "BARBYS" (mamma hade stavat.. HAHAHA <3) och aah.. sen hittade jag massa gamla böcker hursomhelst. Det är den balla saken..
FAN vad mycket BRA barnböcker det finns! Vi hittade "Så funkar det" böckerna.. som jag ääälskade. Fan vad nördig och studiehäst jag var redan då.. hahaha... och så hade vi en rolig engelskabok med massa olika engelska ord som man skulle hitta på en bild typ.. äsch svårt att förklara.. men anyway jag är glad att mamma och pappa hade sparat så pass mycket som dom gjort :)



You can count on me like one two three, Ill be there! Åååh. BRuno fucking mars <3 seriöst. så fin röst. allting är.. MMMMH!!!


Nu ska jag faktiskt försöka sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0