Att hitta gamla saker

hah.På tal om att hitta gamla minnesvärda saker som t.ex. bilden när det var öppet hus och jag var fem år..  Där jag hittade fotot på mig som femåring hittade jag lite andra roliga saker också.



Mina sjukhusband från varje operation.
Den som jag håller i är från min tredje operation, första gången dom gick in framifrån. De trådarna som ligger där i är pacemakertrådarna som mamma sparade.. Creepy men lite intressant.



I högen hittade jag också lite andra intressanta saker som t.ex. bilder som doktorerna målat för att försöka få mina föräldrar att fatta vad felet var..
Sen hittade jag massor med olika "välkomst papper" samt närings-kontrollspapper.



Hade massor med sånna här.. Detta är en avdelning där jag och mamma var väldigt ofta.. Man fick ett sånt papper och sen fick man söta små klistermärken för varje sak man klarade av duktigt typ..t.ex. såhär såg det ut



eller såhär



men det roligaste var ändå mina näringskontrollpapper.
Vet inte om ni minns det men innan min sista operation så skrev jag lite om de tidigare operationerna och då skrev jag att cocacola, isglass och saft samt choklad kan rädda liv.. Haha. det var iprincip det enda jag åt när jag låg inne på sjukhuset..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0