Att konversera med Boris

Haha.. Oftast så har jag och Boris en väldigt seriös dialog, men ibland är vi ganska miffo..
idag körde vi på det perversa spåret...
Jag skickade iväg ett litet sms till honom, så han vet att jag bryr mig om honom :)

"Hej Boris! Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig :) vill gärna träffas men det är galet mycket just nu med mammas flytt, framtida studier, sjukhuset och arbetsförmedlingen m.m. Kram! <3"

"Hej, tänker på dig med! <3 men jag har läst på bloggen och förstår att du inte har några direkta luckor. :( när tror du nästa lucka kommer? Jag har ett hårt paket som väntar på dig btw. ;P"

"So true. ehm kanske tis nästa vecka eller så.. Hahahahaha! Sjukt vad perverst det lät xD Varför ska jag få paket för? o.0"

"
;) för att jag tycker du ska ha det. Lagom storlek för dig :)"

"hahahaha alright xD får jag gissa?"

"Tycker jag du ska. :)"

"Laptop? ;D"

"Nepp, där spelar väl inte storleken så stor roll? ;)"

"hahahaha nej sant.. Men i kläder gör det men hårda kläder finns väl inte? Hmm spännande"

"Det är något som ligger bra i handen när man greppar om. Något som kan hjälpa dig igång. :)"

"Hahahahahahahaha du är så rolig! <3 Men nu vet jag vad det är! Hantlar ?:D"

"Ja! :D"

"Woho awesome! :D"




Finisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0