Avklarat två av fem av de goda gärningarna, och jag tror Karma hatar mig.

Seriöst. jag skulle ju göra personer glada idag.. Och helst folk jag inte kände. Nyss gick jag till affären åt pappa så han blev glad, och påvägen hem så stod en stackars tant alldeles still på trottoaren och såg ganska förvirrad ut.. Jag hade musik i öronen så jag hörde ju inte vad hon sa, men precis när jag skulle passera henne (var tvungen att gå upp i en trappa vid banken och runt henne för hon stod mitt i vägen) så såg jag att hennes mun rörde sig.
jag stannade upp och tog ut musiken ur öronen och så sa hon "fast du kanske inte har tid med det?"
Så sa jag "oj förlåt, vad sa du?"
Så sa hon att hon ville ha hjälp med rullatorn upp i trappan till banken.. Jag hjälpte henne att bära upp den, steg för steg och sen öppnade jag dörren åt henne så hon kunde gå in .. Stackars söta tant <3

hon blev iallafall väldigt glad, vilket gjorde mig glad^^ Och förövrigt så är vädret toppen!! jag älskar det! och jag tänker åka in till stan lite tidigare bara för att njuta av solen... Förövrigt ska jag även handla en liten sak åt Sarah som hon bad mig om eftersom jag endå skulle in till stan :) Också en sak som gör en människa glad! :D Så kommer avklarat tre av fem på halva dagen, nice!



Meeeen på tal om karma! medans jag hjälpte tanten upp med rullatorn så ställde jag ner mina matvaror .. Hade två små plastpåsar (inte dom stora willyspåsarna, utan mer dom där "fryspåsarna"), en med potatis i och en med 4 powerking i .. Ställde dom på marken och hjälpte tanten. När jag kom tillbaks så såg jag att en powerking hade börjat läcka. Varför hatar karma mig? Seriöst ? ... kanske är det för jag "skryter" om att jag är snäll? haha.. men jag vill ju bara sätta ett gott exempel och tips på vad som gör folk glada om dagarna.. Oavsett om karma försöker göra mig irriterad så tänker jag vara glad idag. vädret är så jävla underbart <3

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det stan och AF.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-08 @ 13:53:58
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Hippie

Illa du;)

Men intressant blogg... (y)

2011-03-08 @ 14:13:50
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0