Back on track... eller?

Ufft. Idag när jag hade min duktigdag och läste utbildningar så läste jag ju om olika studentstäder också. Och jag blev Såååå peppad på att verkligen starta nytt kapitel i mitt liv. Egen lägenhet, körtkort osv osv... waow.. så jävla... as nice.. Sen kommer våren snart med.. kan inte bli bättre typ...

men så tänkte jag "waow om en månad är det typ vår!" så tänkte jag "vad var det mer som skulle hända om en månad...?" och då insåg jag. JUST DET. ska ju till läkarn. se om min medicin hjälper.. och annars...? aff .. så OSÄKERT >.< jag blir så.......förvirrad.. vet inte vad jag ska göra av känslorna typ.. vill inteeeeeh veta. eller så vill jag. men jag tror alltid det värsta... men hoppas på det bästa...

Aff. iaf nu ska jag fantisera om det som är positivt iaf..tänk när jag drar runt i våran lilla awesome bil om några månader?( ja, heh. pappa har lovat mig bilen om jag tar körkort (H)) och vet vad jag vill läsa? Har lite cash som rullat in från arbete eller soc? och jag vet vad jag vill läsa, står i bostadskö och det är Vååååår och man bara känner att allt flyter på.. åh <3 positiva tankar in my heart förfan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0