Comments



TiepAdaam om Vaknade innan alarmet:
Hejhej:) Jag kör igång en Tävling idag på min blogg:D! Tävlingen handlar om att bli veckans blogg! :) Gå in på min blogg http://www.tiepadaam.blogspot.com/ och kommentera jättegärna :) Trevliga Hälsningar Adam aka TiepAdaam :)

Svar: Hejsan. Snällt av dig att du frågade men jag skulle nog inte vilja bli utvald av dig, tack ändå :) !

Hippie om Wierdass dream><:
Nörda<3

Svar: Indeed!

Merima om Bankärenden:
haha vafan! socionomer suger inte alls! vi är grymma, gör lite vad vi känner för. man behöver inte alls bli soctant, det finns fan tusentals yrken man kan ha som socionom. det viktiga är väl att man vill arbeta med människor och ha något intresse för att hjälpa individer.

och vad gäller nästa inlägg, du kommer ju aldrig få bättre vanor om du inte vill ändra på något? cola innehåller ju sjuuukt mycket socker, och det är bara en vanegrej milla! dra ner på det så kommer du märka att suget minskar så småningom. det blir svinjobbigt i början men sen kommer du inte ens känna för att dricka cola eller äta godis mer.

Svar: Haha meh sant.. tänkte inte så.. Det enda jag vet är soctant^^ .. Jag viiiill hjälpa människor^^
Oh. Är det verkligen sant? fett nice isf o.0 men då borde jag ju testa faktiskt.. :)


Wiktor om Sarah was here! | The video.:
ingen kul läsning =(

Svar: eh.. aff>.<
 
Hippie om Comments!:
Jag klickade på en länk till nya inlägg på blogg.se och kom hit:P Brukar göra det för att hitta intressanta bloggar^^'

Svar:Aah! :D nice! kul att du gillart!

Hippie om Hårfärg:
Ser fint ut:)

Svar: Tackar!

Wiktor om Hah awesome <3:
tja, alla helsingborgare har tydligen inte bra smak.. my bad :(

Svar: Haha men WIKTOR! -slår hårt- Fuuuuuu



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0