Det är ni som är de konstiga, det är jag som är normal.

Thåström. <3
Från himlen sänt gick igång nyss.. Ganska tung låt. Love it ;D <3



Förövrigt så ska jag börja träna nu .. om en timme ska mamma upp, och dricka kaffe osvosv sen ska vi färga håret på mig.. så det blir ganska bra tajmat om jag tränar nu.. blir inte så mycket styrka idag eftersom då svettas jag som mest, och håret ska bara vara "halvsmutsigt" så man får inte duscha samma dag som man ska färga det, men man ska typ väta ner det.. men ah.. blir mer kondition antar jag..fast jag inte ska träna sånt egentligen.. eller så tränar jag styrka, fast lite lättare?.. jo .. blir nog så..
Min to do lista idag:
1. träna
2. färga håret
3. fixa naglarna
4. läs utbildningsböcker
sen innan jag somnar tänkte jag att jag ska börja läsa en "kvällsbok" som i mitt fall dock blir körkortsteori ;)



AAAAAAAAAAAAAAAAW!!! Vet ni vilken musik som gick igång nu? :')  en av mina favvo disney låtar! "känn en doft av kärleken" <3 IIIIWH vad söt den är. Nu blev jag sugen på att se på lejonkungen. heh. Nörd ><



Kommentarer
Postat av: Hippie

Håller med...

Thåström <3

2011-03-09 @ 18:32:58
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0