Egoboost

Happ. Idag känner jag mig både snygg(trots slackerkläderna..), smart och duktig.. Jag gillart!
Så för att boosta mig själv ännu mer så tittar jag på alla mina bilder. Haha. Fan vad snygg jag är (H).

Men inte att förglömma är min vänlighet. Den slår allt vad sexighet står för. Ah. Fan. HAHA jag är pretty awesome. Snäll, snygg och smart ;D




FÖrövrigt så har jag satt mig i bostadskö på typ alla städer förrutom Lund, stockholm, kalmar och växsjö.
Sthlm och lund mest för att det inte är någon ide. Hittar jag något jag vill läsa där så kommer jag inte få en lägenhet endå, så då behöver jag inte göra mig besväret.
Kalmar och växsjö håller jag just nu på med men är inte riktigt klar...
Eh.. ja.. what else? Jag kollar på VHS.se's statistik.. Intagningspoängen där, meeeen tittar inte på poängen utan mest på ifall jag hittar någon linje jag inte sett förrut.
Hittade en asball pilotutbildning som såklart var nerlagd. Men aja.. Inte direkt för jag vill bli pilot, men tyckte det lät intressant så jag tittade på vad det egentligen var.. :)

Btw en sak ni borde göra varje kväll innan ni lägger er. Kom på tre bra saker med er själva. Gör det i en, två veckor och säg aldrig samma sak två gånger.. Man hittar rätt mycket om man faktiskt försöker ;)




Kommentarer
Postat av: ...

Mycke snygg bild ;) från topp till tå, även om du tar bild i toaletten :P

2011-03-29 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0