Failväckning..

HAh. Jag vaknade just av mitt alarm.. var inställd på att klockan var tolv.Eftersom jag ställde mitt alarm på tolv igår.. Men nej. Klockan är 10.30 och det var inte mitt "vakna-alarm" som gick igång. Det var mitt "ta din medicin på morgonen-larm"... Great.. haha.. dock är jag inte så trött så det gör ju inte så mycket.. men jag undrar dock hur jag ska orka vara uppe på filmkvällen sen, nu när jag inte fått sova ut? ^^ Huvudsaken är iallafall att jag vaknade pigg :)



Min buss in till arbetsförmedlingen går kl. 14.25.. Har möte där vid 15 och en timme framöver... hoppas det går braaa >.<
Nu tänkte jag träna och duscha dessa 3.5h som det är kvar innan bussen går. Jag har 2h träning att ta igen, så det är bara börja^^ Jag har iallafall hitills tränat varje vecka 4h, tillskillnad från Wiktor. Hur känns det att bli ägd av en sån liten, otränad, lat tjej som mig ?;D... Men du har fått lite suspension från träningen för helt okej argument.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0