Försenad middag.

arrggh. Vi skulle ätit för över en timme sen.. men ja som sagt, denna maten tar ett tag att tillaga.. Plus att vi började för sent... ska iallafall strax äta, vilket är nice.. sen vetifan vad jag ska hitta på.. tror jag ska fixa naglarna och bara ligga ner i sängen.. har så jävla ont överallt haha... usch!
Jag luktar vaniljpotatis om händerna. Sjukt wierd.. Först tänkte jag "mmh vanilj!" från min parfym men sen så luktade det färsk potatis...usch vilken kombination >.<

Jag har faktiskt haft en pretty awesome dag, som jag trodde när jag vaknade. Vädret har vart hur fint som helst  <3 underbart!

Yummie ! nu ropar pappa att det är mat ;D sååå bay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0