Halloween?

Heh. Tittade igenom lite bildmappar (som jag fortfarande inte rensat klart sen jag rensade hela datorn. Jag rensade så halva hdisken blev tom. nu är den snart full igen. Drygt.)

men anyway. Hittade halloweenbilder i d/bilder/festbilder/halloween och så insåg jag.. herregud? Vad tiden går fort...
Känns som igår när jag travade iväg till MC tvärs över korsningen i min nya klänning och var utklädd till...? "fin dam ???" ihop med Kirsty som var här då och klädde ut sig till Dita von teese.

Men det är fan 2007. Det är snart 4 år sen? o.0
Aja.. Ni får en bild på mina costumes varje år iallafall..Tänkte att det kunde vara kul att se :) Sist, 2010, klädde jag inte ut mig p.g.a de flesta kläderna gjorde ont att ha mot ärret..



Nallo som pirat, MC som lyxprostituerad & Jag som "fin dam" år 2007


Amanda som zombie tror jag, jag som geisha och Elena som devil
Tycker det är synd att den klänningen är så jävla liten. År 2008


År 2009. AHlen där bak som fransman och jag som vampyr



Jag som.. mig.. ;D och oliwer där bak som en väldigt oseriös htler obviously <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0