Inatt saknar jag det som var vårt ..

Sitter och tittar igenom massa bilder.. Mestadels på mig och tim.. och jag saknar att vara just precis sådär extremt lycklig som jag ser ut på vissa bilder... men samtidigt så vet jag ju att det var ju bara några dagar av alla.. men oavsett.. det var något bra vi hade ihop och det är synd att det inte höll sig.. men så är det, det är ju bara face it liksom.. men ja.. jag är så tacksam över hur mycket fint jag har gått igenom med tim.. Även glad över allt jag lärt mig av allt det jobbiga vi haft gemensamt.. Nejdu.. jagär riktigt tacksam... Och idag, inatt.. Då saknar jag allt vi hade ihop.. Även om vi gjorde så lite saker... så .. vet inte.. vi hade varandra? ^^

Neh.. vet inte vad jag ska skriva. Jag är glad att det blivit som det blivit.. Det känns rätt fortfarande... men inatt är det ... en sentimental natt..  Jag håller fortfarande på att "love will find a way" orden är sanna.. men när love is lost så är vägen också lost.. tyvärr...
jag hoppas och tror med hela mitt hjärta att han hittar någon som förtjänar honom.. <3





Har även raderat mappen med bilder på mig och tim.. eller nej alltså.. raderat MAPPEN endast, inte bilderna.. bara för man inte längre har det som man hade behöver man inte radera varje litet minne av det... jag är som sagt bara ..tacksam över allt.. även alla jobbiga jävla stunder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0