Internetshopping!

Hey ho! Tänkte att jag skulle köpa bikinin som jag tittat efter så länge nu.. Meeeeen.. istället hittade jag en BH som var awesome.. som jag kanske hellre vill ha? Kan ju iofs köpa båda två men... känns... nej =( gillar inte att slösa pengar på något man kan få ärva..Nu menar jag ju inte att jag kan få ärva Victoria secret underkläder hahahaha men ja, ni förstår min poäng.. Kläder känns värdelöst att slösa cash på.. men samtidigt vill jag vääääldigt gärna ha dom....
Tror jag ska fundera ett tag till, eller vad tycker ni? MC, du har ingen talan. Du vill alltid handla för du har mentala shoppingissues... <3
Ni som har en lite mer sund syn på shopping får gärna uttala er^^

457 kr för bikinin, både över och underdel


Eller 541 kr för en väldigt exklusiv BH som är ny på deras hemsida...



Urgh. Eller så skiter jag i det? hatar att bestämma mig om kläder seriöst. Värdelöst -.-'

Kommentarer
Postat av: Elena

MILLA??????????????? så mkt för en bh???? måste du ha saker i victoria secret? finns ju massa fint som inte är i victoria secret!! Btw. h&m och nelly har fina badkläder, h&m billigare nelly dyrare

2011-03-28 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0