Jag hade en överraskning till er ...

Men jag failade såklart.. för närfan failar jag inte?
Jag kom till oliwer idag på morgonen och rätt som det är så ser jag något JÄTTEBAMSIGT mörkt djur gå på golvet bakom honom. En stooooor jävla schäfer hund.. haha seriööööst den var fan ENORM! och den vägde både mer än vad sarah eller jag gjorde.. 55 jävla kilogram.. men ni får se honom på torsdag istället då jag hämtar kameran



btw måste säga att jag ääälskar öxnehaga ! så mycket minnen, så mycket awesomeness.. och btw vi såg "the ugly truth" som sista film för idag (ska tillbaks dit på torsdag) och den var effin brilliant.. haha så jävla rolig <3
Jag rekommenderar den faktiskt tillochmed! ^^


Snart ska jag ta hundarna på en walk och sen ska jag måla naglarna och sen sova förmodligen.. fast jag lär ju inte sova direkt snart.. haha.. men jaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0