Jag har hittat min tatuering!

Om jag nånsin ska tatuera mig så har jag äntliiiiigen hittat vad jag ska skriva.. För jag har velat ha en text hela tiden. Vart insnöad på "honesty" eller liknande. Men det låter så töntigt typ som ... folk som inte fattar något som tatuerar in texter typ som "death" eller liknande.. haha.. Och "ärlighet" ser bara dumt ut.. Näjjjeeeh.. Fungerar inte :(
Så istället hittade jag den här!



Så simpel, så mig. men samtidigt har jag alltid tänkt att jag inte vill ha något på ryggen där jag inte kan se det typ.. så funderar på att sätta det vid nyckelbenet ish. MEN hur kul är det för min framtida man då liksom? HAHA .. nej.. jag kanske inte har tänkt igenom det här så mycket.. men aff.. Och den stilen som det är skrivet i är bara sååååå perfekt enkel!



Sen vill jag bara visa.. aw<3!! jag tröttnar aldrig på den här söta bilden haha



haha.. det charmiga är.. fan allt! att hon bara snurrar och hon vågar berätta just exakt vad hon håller på med.. cuuuuuute <3

Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag har precis gjort en tatuering på exakt det stället som på bilden fast andra axeln.

Texten: I shall either find a way or make one

Lite längre text än på bilden så den går ända längst ut på axeln och nästan till nacken. Är jäkligt nöjd! So, do it!! :)

2011-03-09 @ 12:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0