Josefins egna blogginlägg

Jossan tyckte jag skulle skriva ett heeeelt eget inlägg om henne, för det var hon värd sa hon.. och ja, det är riktigt sant att hon är.. :) Så.. Nu skriver jag ett heeeelt inlägg om henne, på henes begärna..

Just nu sitter hon jämte mig här och fipplar med mobilen... Hon vill inte se vad jag skriver förrens jag är klar.. Så hon får läsa det här sen hemma hos sig själv.. Gulligt :)

En sak som jag har tänkt mycket på de senaste dagarna är ju alla jävla.. idiotsaker vi gör, och alla mysiga saker och random bara bra umgänges grejer vi hittar på.. Har svårt att tänka just nu för hon sa "slå på bra musik" och då valde jag bara _bra_ musik, vilket fastnar i huvudet.. Haha nu gick marit igång...

HAha jossan började stöna.. "ÅH !! ÅH!! JA!" haha .. Detta väcker minnen.. inte hennes stön, men marit bergman.. hah :) Vi stod längst fram och köade länge för att få dom bästa platserna när hon spelade här i huskvarnas folkets park .. och vi hamnade längst fram.. <3 iwh! Jävla fula tjejer som försökte puttas framför. Jävla fittor. Fan vad jossan var macho då haha hon bara puttade iväg dom.. Fungerade perfekt :D

 OBS !! detta blir nog ett fett långt inlägg, så kanske inte världens roligaste för någon som inte heter josefin arbfors.. men ja..

Ikväll har vi våra ökända RB & Millko kvällar.. :)  (rockbake och millko. Hur fan blev det millko? fult!.. men sure... camillako? eller var det från chokladen milko?...) 0.7 cider, chokladkaka.. Det är fan ett måste.. haha så jävla GULLIGT att vi håller kvar på den här traditionen haha.. vi började ju med den cidern (PÄRON MÅSTE DET VARA!!) bara för vi inte fick köpa annat hahahaha.. vi var så små, söta, oskyldiga men fan så bitchiga.. Ingen var dum mot oss för då fick dom fan.. och så mååånga gånger vi sov över.. hahaha och fotade massa fula, söta, flippade bilder på oss.. Och tyyyypisk sak som jag _bara_ gör med dig är fan frisyrer och sånt där ... Det gjorde jag nyss med... "MILLAAAHH kan du inte göra en frisyyyr på miiiiigggh?" och jag gör det.. utan att skämmas över hur jävla OTROLIGT DÅLIG jag är på sånt hahaha.. och du bara "najs!!!" inte över frisyren just, utan att jag piller med ditt hår..

Ah.. Tror du är bekväm med mig :) Jag gillar det.. tack för att du kan vara den du är, när du är med mig..
Och..Ironiskt nog gick "vacker utan spackel " på nu.. haha <3 typisk jossan och milla låt..

Våra.. äventyr.. haha .. <3 Lund.. för det första .. herregud det är väl det mest störda äventyret vi gjorde..
Jesper fick bli Skansen o inte skakisen..haha för du är ett jävla sasbarn <3
Och vad fan gjorde vi ens där?

En sak jag älskar med oss.. vi är så jävla olika men fan vad vi trivs ihop.. det är...pretty awesome!
du är den där lilla halvfjortisen (fjortis förr, nu mer.. festarbrud?) som gärna går ut och inte gillar spel direkt överdrivet mycket, hellre fotboll osv osv sen definitivt mer utseende intresserad och sånt där :) En mer tjejig tjej helt enkelt..  Och jag är .. inte direkt sån:P men vi skrattar allllltid ihop, vi har mkt lik musiksmak förrutom min lite mer... gubbig rock sida (?! Haha!!) och ja.. vi båda gillar att dansa! fast jag inte har råd att göra det lika mkt som du såklart.. äsch.. vi bara matchar varandra på något jävla fucked up sätt..

Och när vi bråkar.. dåååå jävlar i mig märks våra skillnader.. haha. helvete. vi verkligen _bråkar_ .. och ingen ger sig. båda lika jävla envisa, trots at vi inser att båda gör fel så säger man aaaldrig det.. fan vad.. störda vi är..

En sak som jag alltid... undrat.. eller tänkt på.. är att.. Som du vet så _avskyr_ jag viiissa av dina vänner. t.ex. hon madde.. oh my god säger jag bara..men.. samtidigt.. alltså ..trots att du umgås med, enligt mig, fuckade jävla människor, så kan du vara med mig och vara trygg och ... en sak jag gillar också är att du inte skäms över mig.. inte direkt för man borde det, eftersom jag är awesome, men vissa får för sig det ändå.. men du bara.. gillar mig ;D haha nice!

Sen just det, skulle ju prata om våra äventyr..  när vi skulle till köping.. Som _tur_ är så åkte vi inte.. Herregud hahaha vad FAN tänkte vi med? jag tror inte vi tänkte alls... Vi bara skulle dit och träffa dudes haha herregud.. INGEN visste ju ngt herregud... det var ju fan TOP SECRET.. uuufft. Och vi hittade på VÄÄÄRLDENS JÄVLA mest komplicerade invecklade plan om vart vi skulle säga att vi var.. HAHAHAHA .. Fan vad sjuka vi var..

och alla våra dagar i skolan...... skolan.. fan vad toppen det var.. helt allvarligt..vad mycket vi gjorde.. och vi skrattade så ofta och fjantade oss.. men att fjanta är .. awesome. . oavsett med vem man är med så ska man fan få vara barn och fjantig.. HAHA VAFAN jossan.. jag gillar dig ^.^

förövrigt så älskar att ligga på stranden med dig och sola. men FUCK YOU när du skvätter vatten. Seriöst jävla biiiiitch vill kasta mig över dig och kittla dig nu bara för jag ens tänker på det, men kan jag ju inte göra, för då tänker du bara "Vafan nu?" och då måste jag ju säga det, och då får du ju inte läsa det här som en "surprise" haha fan.. Aaaaja! Du suger när du skvätter men du äger när du solar med mig. Fast .. vi ser ut som ying och yang på stranden. Jävla bruna unge och jag är kritvit.. hahahahahaha!! Nu gick barbie girl igång.. Jossans låt så in i helvete, iaf när vi gick i 7an och 8an..

Gillar att vi inte heller .. påverkar varandra åt något vi inte vill.. Jag fick vara "skejt spöke milla" som du kallade mig.. och du fick vara barbie jossan.. fint ^^
Och en sak.. som alltid få dig att skratta är fan när vi disskuterar sex.. antingen garvar du åt alla sjuka saker eller så garvar vi åt något vi bara.. uschar åt.. haha.. eller pilatesbollar med... suck.. jossan... HAHA JAaaaadu.. vad mer kan jag skriva? har ju en hel del i mitt huvud nu om bara dig men det känns som jag redan skrivit för mycket för du ska orka läsa? HAHAHA

Här får ni bara en bild jag älskar.. skrattar varje gång jag ser den, bara för att hennes pappa precis gick in i lägenheten när vi disskuterade någon sexgrej eller så och jossan började asgarva


hihihihi <3 så jävla glad och fnittrig hahahaha asbra




Ah. nu får det bli ett litet fint avslut här så vi kan starta den förbannade filmen någon gång.. ^^
Jag gillar dig jätte mycket jossan <3 du är...verkligen...haha bra! man kan skratta med dig och dunno.. jag får kanske inget dunder intellektuellt utbyte men det gör mig ingenting för du är pretty awesome på massa andra sätt, du ser på saker på ett mer.... "vanligt" sätt.. tex kärlek, sex och beteende.. Jag är ju inte direkt normal när det kommer till hur "man ska vara" .. ne dunno.. du är skön .. snäll.. rolig.. flummig och bara mysig liten mysboll

Men kom på att jag inte ska avsluta än.. HAHA! har ju fixat en hel spellista till oss för att jag ska kunna skriva det här inlägget, så nu kör vi vidare :)




Jossan fick välja en bild som representerade henne av alla våra gamla bilder. Det blev den här




Den här representerar oss imo



Och den bilden som representerar_henne_ förr imo är denna

 





Detta är...... bara.. så man känner med dig.. <3




Som natt och dag?
Och fan vad kort jag är.. haha ..<3





HAHAHAHAH <3!!!!!!!!!!

 



Din femtonårs dag. HAHA .. och din present var kondomer men .. vaaaaaaart tog dom vägen? Nämen!! till milla? tack <3 hahah bästa unge<3




aja enough nu

















Bästa klassen ever





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0