kanske sista uppdateringen för dagen

Jag hoppas att jag kan göra er glada och skriva en gång till idag, eller fler gånger. Men ska försöka hålla mig här ifrån bloggen ett tag.
har fortfarande en hel del kvar att göra..
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen fixa naglarna.. så då har jag liksom tagit tag i starten.. Sen efter det blir det återigen att titta igenom utbildningskataloger och... LOL. vet ni vilken låt som gick igång JUST Nu när jag har lite panik över min framtidssituation? "vad vill du bli" med Ebba grön. Haha.
Anyway..
Dusch, fixa naglar, registrera mig på bemanningsföretag och leta utbildningar och sen lite spel tror jag också.. Nice nice..

Fittpebble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0