Karma...

Alltså.. ibland blir jag lite lack på saker som händer som fan bara är just my luck... Glömde skriva det igår..

Igår när jag stressade SOM FAAAAAN för att komma iväg till gympa och allt så såklart pajar mina hörlurar till Ipoden?!?! och jag var tvungen att rota fram ett par nya, missade nästan bussen. Meeeeeeeeen. Det dryga i allt är.. Precis innan, kanske tio minuter innan jag skulle gå till bussen, så hade jag vart ute med hundarna och då fungerade ju fan allting.. GRAAAH!><

Och !! Inte nog med det. Nej. Jag hade hyllat min ipod som FAN i mina tankar att "waow den här är bäst och man måste ha musik och blablabla du är så fin och rosa och len och liten" men DEN BARA FUCKAR MED MIG?! -.- jävla elakt imo. Men iofs var det ju _hörlurarna_ som pajade, inte min fina Ipod. MEn Då måste jag bara säga. VEM FAN är det som tipsade mig om Skullcandy? Jag köpte ett par hörsnäckor med det märket, såklart asbra ljud och högt osv osv men FAN VAD dom pajar lätt?! jag har haft dom i 6 månader.. Och under två månader då jag typ inte ens var ute för jag var nyopererad. HERREGUD?! -.-



Sen. På tal om..... folk som inte borde få bra karma (hoooost!!) ..Nej . tänker inte ta upp det.. För karma works in mysterious ways ;) tror bara karma försökte hjälpa. haha..


men anyway måste fortsätta fixa här hemma.. ligger bara och myser med hunden =( fy på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0