Kasst planerat + Namnsdag

heh. Jag har faktikst vart duktig idag lite och läst om utbildningar, ska strax fortsätta med det. dock tänkte jag berätta att jag hängde med pappa iväg till en snubbe för att fixa med parabolen.. Tog inte en halvtimme ish. Nej. det tog närmare 3h.. haha.. Så lite timewaste har det blivit idag...

Ska förövrigt även träna ikväll istället för imon, eftersom jag inte har så ont nu som jag hade i morse... Ska fortsätta läsa utbildningar nu och sen ska jag äta pannkakor :) Mamma fixar för det är min namnsdag Miiiiwh! SÅ GULLIGT :*

Förövrigt så ber jag om ursäkt för en askass uppdatering.. men det är inte så lätt när man är fast ute i skogen någon stans ;)



Förövrigt så saknar jag hela min ljus-hylla med fina flytljus och allt möjligt.. aff <3

Men ah dunno, jag uppdaterar väl sen ..ska ju träna i mitt rum men jag läser uppe i köket ;D bay<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0