Måndag

Woho! Det är måndag! vad innebär det? Ansvar. Kuk. Heh. Men jaja det blir nog toppen!
Idag ska jag simma (träna.. inte simma.. utan ja, vattengympan) och därefter så är det hem hit och fixa lite i mitt rum som behöver typ saneras. Tusen jävla grejer på golvet nu och sen ska jag fixa min garderob. Den ska rensas, inte som i att jag ska gå igenom alla kläder, nej.. utan bara ut med skiten och in i en annan garderob och sen skruva isär min nuvarande osv osv..
Kanske, förhoppningsvis, hinner blogga då också..
vid 13 eller 14 är det AMA möte igen. Arbetsmarknadsavdelningen mao.

sen blir det mest... viktigheter antar jag.. mamma flyttar ju snart ut så vi har en del att göra.. Men ska försöka blogga lite imon men inte säker på hur det blir eftersom jag inte hundra vet hur dagen ser ut ..




Sov gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0