Möte, again!

Sitter i sängen nu och tittar på när jossan kör någon boobdans samtidigt som wiktor äter godis och jag skriver här.. anyway idag har jag vart på möte hos Arbetsmarknadsavdelningen. Skrev en ny ansökning till ett jobb osv.. samt lyssnade på när dom babblade om hur man marknadsför sig själv.

Godiiiiiiiiiiiiis<3 .. världens bästa frukost? AH! på tal om det. måste ta mina jävla piller..







Haha. eh. random. Men grejen är att jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till er.. Har inte hänt så mycket. Vi fick ner red riding hood igår, den kvallen sög iiiiigen. OCH sen skulle vi se på "young people fucking" men som jag antog så har wiktors vän SÄMST jävla smak. Så den sög..och vi tittade typ 15mins sen pallade vi inte mer och startade svärdet i stenen på jossans begäran. EN minut in i filmen så somnar hon -.- Vi tröttnade tillslut och somnade... Sen gick vi upp fucking tidigt för mötet som varade i tre timmar...

N Sync - Its gonna be me <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0