Mycket ärenden och möten idag

Pufft! Jag ska gymma idag, träffa sjuksystern, åka till UM och sen tror jag även det blir sarah kanske ett tag, men också kanske inte.. vi får se..

Jag är så mätt!! Jag och jossan proppade i oss cider, kladdkaka och choklad (apelsinkrokant och digestive) igår.. så nu är jag mätt fortfarande... Vi tittade inte heller på filmen vi skulle utan vi bara gjorde det vi är bäst på, fjanta runt och babbla sönder..<3

Ska snart gå upp och ta hundarna.. typ en timme kvar.. men tills dess så ska jag fixa lite annat..



har blivit väldigt mkt bilder på jossan nu i bloggen men detta är sista på ett tag :)
Denna är från 2006. hah. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0