Nyfunnen kärlek till kebabpizza

"har du inte smakat kebabpizza innan?!?!" jo, såklart. Men jag har också ätit det för mycket. Så jag tröttnade. men idag blev det kebabpizza och det var fruuktansvärt asgott!
Så.. Nu har jag börjat gilla det igen :) Nice! Men inte favorit som förr dock...EN SAK btw!! vi håller på att rensa ut hela huset, vi delar upp alla grejer mellan oss och jag hittade min fucking malibu bronze tan oil!!!!! <3
Ja, jag använder olja när jag solar. Det steker... Och ändå blir jag inte brun?, jag VET! Det suger. Men den oljan hjälper mig liiiiite liiite liiite.. Om jag använder den jättemånga gånger så blir jag liiite lite brunare.. HAHA...


Tanning. Yeh. \../



ÄSCH VAFAN. jävla cp. kan inte ladda upp bilder n-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0