nystädat rum, nybäddad säng, nyduschad milla

"kan det bli bättre?;D Känner mig asduktig och nu kommer jag somna med en sån "yeah Im awesome (H) -känsla""
Så, hade jag skrivit, om allt det nu var sant. Men nej. För jag failade. som vanligt. suck

Jag tränade i typ en kvart och sen skulle jag ta hundarna.... för det hade jag såklart glömt. Så gick jag ut i snön osv, var pretty asnice eftersom jag var så varm av träningen.. men sen satte jag mig vid datorn och insåg att jag inte ens behöver träna just nu, så nu är jag inte lika peppad och sugen, och just för jag inte tränat klart så har jagi nte heller duschat... hahaha...
SÅÅÅ Nu ska jag snart peppa upp mig själv till att träna ytterligare 1h20min och sen faktiskt duscha, och somna med den där awesomekänlsan.. för det vill jag idag^.^

Hoppas ni känner er fucking perfect ibland också ;D


Jag hade rotat i hjärtoperationsbildmappen senast.. så det fick bli en av dom bilderna.. fattar inte att det gått ett halvår.. och fattar fan inte att jag managed o.0 Jag är imba. Och så saknar jag min bror >.<
Fan vad...svullen av vatten jag var =(.. hoppas jag aldrig blir tjock, jag hade obviously inte passat i det.. För sådär likblek som jag är på bilden är jag nästan vanligtvis med, detta var väl liite extremt just för jag var on drugs men still... Jag är like "hey, tryin to make peace with drugs!" och min bror är bara coolguy.. haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0