Ooupsie..

Heh. Har glömt uppdatera! men har haft för mycket kul på gång..
anyway sen sist jag skrev så har jag mest vart och hängt med Wiktor meeeen vi har faktiskt också hittat på saker.. vilket inte är sådär jätteofta.. jag brukar mest chilla, slänga på en film eller babbla.. men nej. vi har faktiskt tillochmed gåt på en fucking promnad i tre timmar.... Vilket iofs var pretty nice, men tillslut iskallt..
Sist jag skrev så skrev jag om mitt fail med lernia.. efter det åkte jag iväg och hämtade wiktor och vi glodde på SALT typ..Ganska bra, men inte direkt överdrivet ball som jag trodde den skulle vara.. Slutade lite wierd också imo..



Euhm... Dagen igår började tidigt eftersom jag skulle upp och träna men mamma hade plockat undan min baddräkt så det failade.. -.- Efter att jag sovit liten stund till (somnade typ inte alls på natten -.-) så gick vi våran "lilla" vandring med hundarna...
Efter det så minns jag inte riktigt vad vi gjorde..? vi åkte iallafall iväg till stan igår också.. och glodde på en film (nobel son, ganska ball!)

Idag har jag bara gått på arbetsmarknadsmöte grej.. ganska trist.. fick skriva CV och fick info osv.. men ah.. sen har jag inte gjort så mycket mer.. Nu ska vi strax gå iväg och handla men jag ska försöka uppdatera idag igen :)

Vi skulle även skatea idag meeeeen vetifan om det blir av. Om han slipper skate så slipper jag bad på onsdag :) vilket jag meeeer än gärna skiter i . Usch för vatten><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0