Packning i 2h

Just ja, jag fotade aldrig lägenheten för jag trodde den var tömd. Det var den inte än^^ Anywaaay ska snart gå iväg och hjälpa mamma att packa i några timmar och dela upp saker :) Kul!


I'll catch a grenade for ya <3

Åh. Jag vill bara att den här veckan ska gå fooooort så jag får reda på hur det går med lägenheten osv.. aff.. och ja.. Just ja.. sen blir det pretty awesome vecka efter denna med.. så ja, denna vecka borde bara tjoffa iväg nu tycker jag. Imon ska jag vara med Sarah :D awesome!
Förövrigt sitter jag just nu och dricker oboy ur en vas. Ja. Haha. var sugen på mycket oboy, och vi använder ändå vasen som stooort jävla glas så jag tog den.. Nu är jag proppmätt =(

Btw . Ni som köpt oboy på senaste tiden, har ni sett dom där "less sugar" paketen typ? Som är fucking GULA vilket imo representerar BANAN. Varje jävla gång jag ser det så tänker jag "OH NY SMAK MUMS!" sen direkt "Fuck nej just det-.-"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0