Paus!

Sist jag skrev så var det för jag gick iväg på toan sen kom jag hit och hade tappat fokus på vad jag gjorde (letade utbildningar).. nu har jag letat i en hel katalog plus 2/3 av den tjockaste jag har.. så nu tänker jag ta en paus och spela lite HoN. Wish me GL ;D för jag behöver det garanterat.


Den katalogen jag precis läste ur är från GBG uni. Fanns mycket intressant, men inget som direkt bara PANG BOOM JA!
Bruno mars btw <3 omg. hahaha sitter och lyssnar på hans album om och om igen. Underbara rööööst! Fina låtar, toppen musik ;D

Imorgon kommer Hasse :D Awesome! fast han kommer sent men ändå.. nice!
Aja! lite HoN nu, får se hur det går :) Uppdaterar nog innan jag börjar läsa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0