Random inlägg

Kollade igenom kameran och insåg att jag ville skriva om lite olika saker, så får bli väldigt blandat inlägg nu haha..
Först och främst. Jag har ÄNTLIGEN foton på våran jävla båt som jag har lovat amanda att visa någon jävla gång hahaha.. tror iofs inte hon läser min blogg? men aja kanske...


Fortfarande inte klart renoverad. Men den är så fin =( synd att vi inte gjorde klart den..

Sen har jag återigen ett issue med kläder.
Jag har fått ärva en pälsmössa.. förmodligen kanin sa pappa. vet inte om jag vill använda den? =( det är ffs päls. Men samtidigt så är det viktigt att päls går i arv så man slipper slakta mer och mer.. MEN still. inte okej? eller? Har ju en annan mössa men inte så varm.. men eh. jag vet inte =( Såhär ser den iallafall ut








Seeeen sista saken.. haha. Ni vet ju att jag har skrivit om att jag och pappa brukar ha konstiga saker för oss och plocka upp saker utifrån som vi hittar.. bl.a. dom där stenarna och "legobitarna" som pappa gett mig. För någon dag sen så kom han till mig och sa "MILLA jag har hittat en till sak!!" så höll han upp en tom CDskiva till mig, trodde jag. Det var baksidan på skivan han höll upp.
Sen tog jag den, vände den och tittade skumt och tänkte "vafan?!" samtidigt som pappa började asgarva.
Detta var på cdskivan han hittade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0