Skippar träningen

alltså. Aj =( jag ska nog inte träna.. Rädd att jag får ännu mer ont i huvudet om jag ökar pulsen.. Vill bara sova. Men om jag somnar nu så vaknar jag mitt i natten.. ovärt.
Imorgon ska jag upp tidigt för jag har ett till möte imon.. minns inte om det var sjukhuset, AF eller socialen.. men ah.. och sen ska vi flytta ut mamma imon så jag får ju lite träning där med.. hah. AJjjjj låt mig soooova =( .. orkar inte ens sitta här typ. Gör ju också ont. Men vad ska man göra då?
Inte tv
Inte dator
Inte läsa

WTF?!.
Vad gör man annars ? o.0


Random bild från 05. Letade efter något intressant. Och sedär! en milla ;D haha nej. men wtf va det för fel på min cam? Ser ut som jag är as uppiffad och har svart underhår? ;P luls

Happ. Usch. JUST JA! får inte glömma att ringa min läkare imorgon. Extremt viktigt

Ne usch. Ni får ursäkta.. tror inte jag skriver mycket mer idag.. ska nog upp och gosa ner mig i soffan med hundarna eller något.. >.<
Alltså är det något jag verkligen hatar så är det migrän. Minns efter operationen när jag kom hem så hade jag det flera dagar i sträck . Det var det värsta jag någonsin vart med om. Jag ville bara dö. Seriöst det sög så jääävla hårt.

Men... ångest. Om jag går härifrån. Vafan ska jag då göra? ><
Arrrrgghh><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0