Softar dag?

Heh. Eftersom jag bara ska glo på film heeeeela dagen hos Sarah och Oliwer så drog jag bara på mig mina mjuuuka stewiebrallor, en vanlig tisha med texten "I am freakin nuts" och nötter på bild, mitt waranhalsband.. nu är jag good to go! haha.. Ibland _fååår_ man faktiskt vara en slackerpant! Jossan igår t.ex. gick runt med rufsigt hår och en.. sån.. byxdress heter det va? Shorts + tubtop i samma plagg så att säga.. och det spelade inte någon roll för mig såklart, var mest mysigt ;D

men ufft.. Har ju typ inga vanliga brallor i garderoben.. Det mesta är använt, men sen har jag ju maaaassor med kläder att packa upp från tim med.. Det känns jobbigt att ta tag i.. men, jag är en "RESPONSIBILITY CHAMPION! :D:D:D" som hyperbole puts it.. Helt enkelt, I get shit done, så jag ska även kolla utbildningar imon =)

Bild från hyperbole and a half




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0