Tillit och kommunikation.

Ah! igår låg jag återigen och funderade på vad fan det ska bli av mig. BMA eller psykoterapeut?
PP verkar ha myyycket tråkigare utbildning men själva jobbet är nog betydligt mycket roligare än BMA.
Bma har roligare utbildning men tråkigare jobb antagligen .

PP är jag rädd att bli psykist störd av själv mens bma är jag rädd att bli uttråkad och frustrerad på min tillvaro..


men oj! skulle ju inte babbla om för och nackdelar inom jobben hahha.. tänkte egentligen skriva att när jag låg och tänkte på PP så finns det tre olika inriktningar. Individ, barn och ungdom samt familjeterapeut.

Sååå. Då tänkte jag på en familjeterapeut. Vet inte om dom gör samma som en relationsrådgivare? borde ju inte vara det men så iaf kom jag vidare in på det ämnet. Vad FAN behöver man i ett förhållande för att det ska fungera?
Har alltid alltid alltid förr sagt "tillit och kommunikation" så tänkte jag "okej? är det så då? eller alltså, tycker jag fortfarande så?" och helt allvarligt så tror jag fortarande det o0 men hade inte jag och tim bra kommunikation? jo.. Hade jag trustissues med han? i början ja, i slutet ja. kanske därför det faila? Äsch ingen aning men ja.. jag tycker fortfarande att det är kryddan i ett förhållande. håller ni med ? o.0




Sitter just nu i skype med de små söta hbg pojkarna igen.. de ska snart dra igång HoN så jag får väl dra igång en film eller så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0