Klockrena citat från idag..

"En tjej är inte bara fitta och tuttar, dom har mun också!" Alltså.. Grejen var ju att han egentligen menade "de kan ha något vettigt att säga" men oj så jävla fel det blev.. hahaha <3

"förlåt!" "vaddå?" "nä det var bara i förebyggande syfte.. fungerar asbra, ingen kan bli sur"

Förövrigt tänkte jag svara på kommentarer som jag har fått in..


Hippie om Pinsamt värre...:
Haha ser faktiskt ganska illa ut xD

Svar: haha jo.. det var nog det, men sjukt kul! .. Vem är du förresten? Vart bor du? Försökt hitta något i din blogg som förklarar men jag hittar inget...


Hippie om Det är ni som är de konstiga, det är jag som är normal.:
Håller med...
Thåström <3

Svar: Indeed!



Casandra  om Jag har hittat min tatuering!:
Jag har precis gjort en tatuering på exakt det stället som på bilden fast andra axeln.
Texten: I shall either find a way or make one
Lite längre text än på bilden så den går ända längst ut på axeln och nästan till nacken. Är jäkligt nöjd! So, do it!! :)

Svar: Oh! nice! Gjorde det ont att tatuera där?



Hippie om Avklarat två av fem av de goda gärningarna, och jag tror Karma hatar mig.:
Illa du;)
Men intressant blogg... (y)

Svar: Thanks ;D



Millah  om Avklarat två av fem av de goda gärningarna, och jag tror Karma hatar mig.:
Hej... Allt bra?
Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!
Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html
Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Svar: yes, det mesta iallafall..  Kul :)


Kommentarer
Postat av: Hippie

Hehe känns bra att mer än hälften av svaren var på mina kommentarer...

Vem jag är? Det är inte så konstigt för jag har inte lagt ut så mycket om mig själv då det inte kändes relevant, jag r inte så viktig;) Men om du vill veta så är jag Lisen, 17, från Stockholm. ... Känns inte som att det finns så mycket att säga om mig;)

<3

2011-03-10 @ 11:19:25
URL: http://dangerhippies.blogg.se/
Postat av: Casandra

Nej, det var inte så farligt. Det är ju aldrig skönt men den den första tatueringen jag gjorde mycket ondare. Tatuerade mig hos Glenn på Tattoo Art på Cigarren. Kan verkligen rekommendera honom!

2011-03-11 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0