Uuuuuuuuuuuuuunderbar dag!

Ååh. waow :') Det är så fint väder! jag älskar när det är fint väder! Jag satt faktikst och väntade på bussen i en halvtimme idag, UTOMHUS! :) och jag gick faktiskt lite utan jacka med (A)

Kom precis hem från blodprovstagningen typ.. men blogg.se har vart nere ett tag så har inte kunnat skriva.. men nu kan jag äntligen skriva..

Tänkte berätta för er att min dag kommer vara smockfull med grejer som inte direkt är kul att göra, men jag är ju en responsibility champion, så jag gör ju det ändå!
Vet inte hur mycket jag skriver idag p.g.a. detta men ja.. vi får se :D

Vill berätta en rolig sak som hände idag dock.. Jag har ju börjat skaffa mig naglar, och nu är dom så långa att dom faktiskt river ganska rejält.. sen äter jag ju waran också, så om jag river upp ett sår så blöder det ju ganska rejält också..
När jag gick in på sjukhuset idag för blodprovet så var det ganska mycket folk där.. Och ganska många tittade lite förundrat på mig.. Då tänkte jag "waow måste synas att jag är asglad idag.. vädret är ju asnice!!" sen tänkte jag "eller nej dom kanske kollar för jag inte har på mig jacka? och går i mina softarkläder? ajdå..."

Kom, efter kanske en minut, in på blodtagningscentralen.. tittar mig i spegeln och ser att halva mitt ansikte är rött för blod har runnit där.. Herreguuuuuuuuuuud! HAHAHA.. jag rev upp en liten plita vid tinningen i morse när jag väntade på bussen och sen har det väl sakta sakta runnit blod heeeela vägen till sjukhuset.. HAHAHAHA fan vad chockad jag blev när jag såg det.. uuuufft! så galet.. så.. Då tog jag och adderade ett och ett, det var alltså _det_ folk hade tittat så mycket efter.. HAHAHA.. Fail!



Ännu en rolig sak jag vill säga är att igår, när jag hade filmkväll med Sarah, så tog jag bara mina slackerpants och en tshirt som jag skrev.. För vi skule ju ändå bara slappa.. Men sen tog jag min fina vita handväska till det, och eftersom jag tyckte det var så _jäääävla_ omatchande så bytte jag ut min handväska mot en systemet påse.. HAHA hur jävla dumt låter inte det?.. men ja.. Hellre helt hoeboe än halvt, för då tror ju folk att man inte kan något alls om kläder osv.. Om man är hundra procent hoeboe den dagen så tänker dom bara "failmänniska" ..

Kommentarer
Postat av: Klara

Kolla in min bloppis, säljer mina plagg för 100:-/styck

2011-03-02 @ 16:58:11
URL: http://klarasaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0