Vad har jag sagt...?

Jo. Att min pappa är bäst i världen. heh.
Han väckte mig kl. 11.30 idag (jag var såååååååå jävla trött, ville inte upp.. men jag kravlade mig ändå ur sängen)
går upp till övervåningen och ser det här...





TACK <3

Förövrigt så var jag vaken till 13 ungefär.. så satt där uppe i 1,5h och myste <3
Sen skulle pappa iväg. Då somnade jag igen.. Så jag sov tills nu. Illa.... Fan vad jag inte tycker om hur jag styr min sömn nu..
Ska iväg till Sarah strax och glo på mer film.. men blir nog bara en film för sen måste jag hem och fixa saker..Borde även träna en timme idag med... så det blir nog så :)

Vid 17 till 21 kommer jag nog vara hos sarah.. sen får jag komma hem och träna, ut med hundarna och sen försöka SOVA på riktigt... suck >< fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0