Vaknade innan alarmet

Ufft. Skulle upp 9 men vaknade 8.36 och det var fiint väder idag igen! Lite mer moln men still pretty nice! :D
Ska iväg till sjukgymnastiken snart men tänkte bara säga en sak som är ganska typiskt mig. Jag glömmer saker.
Igår kom jag på att gbg uni hade öppet hus idag, vilket gjorde att jag läste igenom gu's katalog fort som fan igår och hittade en del intressanta saker. Planen var att jag idag på morgonen skulle springa upp till pappa och säga "HEJ!!! vill du till göteborg idag eller?! :D" men det går inte. För jag har både gympa och sen runt 1 tror jag (kanske runt 3?) så har jag möte med något arbetsförmedlingen fixat.. Så... det får bli så istället för gbg><



Kommentarer
Postat av: TiepAdaam

Hejhej:) Jag kör igång en Tävling idag på min blogg:D! Tävlingen handlar om att bli veckans blogg! :) Gå in på min blogg http://www.tiepadaam.blogspot.com/ och kommentera jättegärna :) Trevliga Hälsningar Adam aka TiepAdaam :)

2011-03-17 @ 11:25:50
URL: http://tiepadaam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0