Visning idag ! :)

Jag vaknade 09.00 av alarmet, 30 sek efter det ropar pappa på mig.. Snacka om timing ;D haha.. men när jag vaknade i min nybäddade awesomemysiga säng (ja, den var det just då, vanligvis är den inte det imo) och solen sken in på mig från fönstret så tänkte jag bara "fan vad perfekt den här dagen kommer bli!" och jag står fast vid det fortfarande fast att jag alldeles strax ska börja dammsuga halva nedervåningen ;)

Efter att jag hade tänkt "perfekt dag~~" så rörde jag lite på mig och seriöst fyfaaaan vad ont jag har i svanskotan... Det blir alltid så när jag gör situps här nere.. Testade min riktiga träningsmadrass igår, istället för en faktisk sovmadrass, och träningsmattan är ju myyyyycket tunnare sen har jag kakelgolv.. Så inte så wierd att jag har ont som fan nu kanske.. På tal om träningen igår. Fyfan vad jobbigt det var.. Mådde illa efteråt =( .. men jag är bäst! (H)..

Staden för några år sen..När rådhusparkens busshållsplats fanns..


Vid 12 är det visning och jag vet inte riktigt när jag skriver igen, iallafall inte innan 12 tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0