Woot, vad hände?

Mina läsare har stigit i taket igen idag.. vafan? vart kommer folk ifrån vissa dagar? o.0 Jag är ju inte dagens bloggare på jnytt iaf.. så dunno.. men trevligt iallafall :)

Min dag.. heh. Jag åkte iväg till AF vid typ halv tre.. pappa skjutsade mig så jag hann äta <3 tack!
och sen efter mötet (fick massa papper och info. ufft! men nice still..) tog jag bussen två stationer in till city city.. letade efter en nivea kräm till sarah som jag skulle handla men den fanns tydligen bara i stormarknader med mat som typ coop  osv.. så det blev ingen ..

och efter det så drog jag iväg till Sarah & Oliwer.. Kollade på The proposal och sarah lagade mat. FYFAN VAD GOD MAAAAT hon gjorde <3 yummieeee! och sen efter det blev det en hel del kortspel ;D och efter det "the wedding date" som vi iofs inte hann se klart..men ska dit imon igen så det blir väl nice ;D

Minns ni den stora hunden jag ville visa? herregud here it comes.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0