24 hours.

Hojj! nu ska jag förklara vad som skett de senaste 24 timmarna typ :).. Jag åkte till jossan igår vid den här tiden... jag var framme hos henne 22.45.. var tvungen att ta 13bussen upp till öxnehaga först.. usch så drygt.. men jaja, jag gillar öxnehaga :) fick mig att tänka på alla fina fina minnen och lyckliga dagar...

humsihumsi.. kom iallafall dit och vi babblade lite.. satt på hennes balle och drack cocacola :) Och jag fick en MAGNUM VIIIIIT!!!!!!!!!!<3<3<<3<3<3<3 hahaha ÅÅÅH! den bästa glassen EVERRRR är magnum vit, OCH DEN ÄR FUCKING SLUT?! dom gör den inte mer. jävla magnum!!!! men då fanns det några "mini-paket" som hon hittat.. OMG VAD GOTT DET VAR <3 hahaha

anyway.. sen kom vi på den brillianta idén att färga jossas hår, RÖTT.. kl 12 på natten.. gött mos ;) vi satte igång och jag var SJUKT jävla nervös för att göra fel...


Plasthandskarna var fan enoooorma....
och min fina nya tröja, glömde jag ta av mig..så den blev röd i ryggen. Smartjävel.. -.-'
anyway...såhär såg jossi ut först (blev ganska kass bild men tog inte fler än en...)


Mörkbrun :)

Sen började vi gegga... haha.. :) Spännande var det! Vi lät det verka och sen tvättade vi ut det.. såg verkligen ut som vi tvätta ut blod i början, men bilderna på det blev det inte så bra med färgen typ..










och såhär blev resultatet :)



det blev aaassnyggt på "huvudet" som sagt, men själva "håret håret" som är inte på huvudet, det blev inte så mycket färgskillnad faktiskt..

Efter färgningen så käkade vi typ och letade kläder sen sov vi^^ och på morgonen satte vi oss på hennes balle i typ fem min sen drog vi till lidl för att köpa päroncider och sen vidare hem till mig för att sola :)



Vi solade i typ fem timmar på gräset utanför gården med hundarna, vatten och lite kakor osv... ;D
Runt 17 stack vi till mammas lägenhet och käkade, sen satte vi oss på ballkongen och solade och babblade.. därefter bakade vi kladdkaka och sen hängde vi lite i soffan och babblade.. Jossan färgade mammas hår också :D
här kommer lite random bilder från dagen :D




just ja.. hittade mitt nithalsband.. hahahahaha.. omg. så jag var såklart tvungen att testa det.. gick knappt runt halsen mer, men det gick tillslut..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0