Angående nagellacket!

Hejhopp! jag sitter och chillar.. mc är i huset med mig.. soft.. hon har vart här i snart 4 timmar.. haha..
Jag ska bedömma lacket...
PLUS: det var fucking billigt! :D dubbelt så många ml som vanligt, och för 10kr mindre (minst!).. ibland enda upp till 20kr billigare.. Det torkade fort som faaaan.. färgen var snygg.. NICE!
Dock ett minus. man var tvungen att måla två gånger MEEEN bara om man vill ha den där "explosive pink" färgen.. vill man ha en jätte jätte ljus rosa (som btw var SKIT SNYGG, nästan snyggare än den riktiga färgen) så räcker det med att måla en gång..

Jag ger den fan 8 av 10.. sjukt vad nöjd jag är med att hitta något som är billigt OCH bra :D

OCH NU har jag försökt i fucking över 10 minuter att få EN BRA bild som visar RÄTTVIS FÄRG.. men den blir antingen lila eller orange?! störande.. så istället får ni bilden från förr idag, där det inte cpade med färgerna.. men där är den fotad långt ifrån..

Pieces accesoaries hette det iaf.. "explosive pink" heter färgen.. Illrosa är det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0