Aprilväder. .

ufft. Slutet av maj och det är aprilväder.. inte nice at all. men iofs var hela april awesomeväder.. såååaaatteeh...det får väl duga^^

Om typ 1,5 h så drar jag iväg ner mot stan..Dock kanske det inte blir bilder eller sådär.. för om det regnar så vill såklart inte leena och hasse gå runt i regnet...
vet inte riktigt om det blir pannkaksafton ikväll?.. har inte hört något. fast iofs är min mobil död.. den ska ladda i 18h...kommer kännas läskigt att inte ha en telefon ..




Jag pratade precis med Tim och insåg att jag inte har sett supernatural på aslänge.. Castiel<3 vafan.. awesome! haha.. har såååå jävla mycket saker att titta igenom..
Tror att ... idag är jag upptagen, imon också, då jag ska till soc och vara med jossan...
men på torsdag har jag bara träning.. sen tänker jag ha filmdagar med mig själv enda till söndag. Waste kan man tycka, men jag gillart! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0